tysdag 14. juli 2009

Me har floge til Paradis!

Nei, det er ikkje verken feberfantasiar eller hallusinasjonar. Det føles som me har komme til Paradis idag. Vegen dit starta så smerteleg tidleg som kl 5 idag, då Alexander Rybak vekte oss på mobilen. Ein halv time seinare var me i bilen, og klokka 07.25 gjekk flyet frå Flesland til Gardermoen. Eg hadde nesten gløymt kor redd eg er for å fly, men kom på det igjen då eg såg skyene over Flesland og tenkte på turbulensen som kanskje ville fylgja med det.

Trass min skepsis oppførte jentene våre seg eksemplarisk på flyet både til Oslo og Evenes (eg hadde forventa sirkus frå start til mål, men dei tok det etter forholda roleg på fyrste runde, og då me skulle nordover sovna vetlesyster før me tok av, og vakna ikkje igjen før me skulle lande der nord. Perfekt!) Då var det verre med mor. Som sagt er eg redd for å fly, og no er det ei stund sidan sist. Å ta av syns eg er frykteleg - å lande endå verre. Det er så mange bevegelsar og lydar som eg ikkje har kontroll over! Og kvar gong flyet legg seg litt sidelengs for å svinge, så knip eg Rosamannen i handa så knokane kvitnar på oss begge. Idag tok panikken meg faktisk i det flyvertinna kom og leverte redningsvest til vetlesyster, som sat på fanget og måtte ha ekstra. Kanskje er det dei siste flyulykkene i diverse havområde i verda som satte meg ut? Ikkje veit eg, men det vart eit par omgangar med snørr og tårer (godt gøymd inn mot Rosamannen, som veit kor dum eg er) før me nådde Evenes. Deifrå var det berre ein strabasiøs busstur og ein litt kjekkare båttur før me var framme ved det endelege målet: Sandsøy.

Det kjennes mest utruleg at me har reist så langt og lenge idag frå Bergen til Harstad, og på dei få timane me har vore her har sjelefreden senka seg over Rosafamilien. Me har lagt vekk ventesyke og reisestress, og funne fram senka skuldrar og laus latter. Livet er rett og slett heilt fantastisk når me får vere her oppe i desse omgjevnadane der sola skin heile døgnet, og ikkje ei sky er i sikte. Eg seier ikkje meir om det no - bileta skal få tale for seg sjølv. No skal me ut på kaien og prøve fiskelukka - god kveld frå Paradis!












6 kommentarer:

Trollkåno sa...

Å, so flotte bilder frå Sandsøy.....og so det fine vèret.....håpar de får ein flott ferie (og at helso vert god..)

mali-mo sa...

Spennnende reisemål...og flotte bilder av nydelig natur ;) Ønsker dere flott ferie!!!!

Linda sa...

Åh det ser herlig ut! Berre norge er so herlig....

Håpar de får ein fin ferie;)

Fin i Formen - Margrethe sa...

Hei! Så flotte bilder. Virkelig et paradis :)

einar sa...

Knallfine bilete! Nordland er einaste fylket i landet eg ikkje har besøkt. Det kan sjå ut som om det er eit stort mistak.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ååå!! Det ser verkligen helt underbart härligt ut! Som du skriver - ett riktigt paradis.

Hoppas helgen blir fin!

Related Posts with Thumbnails