fredag 3. april 2009

Jazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!


Ungane er trygt plassert hjå svigers, sola varmar godt frå knallblå himmel, og Rosa er på veg i dusjen. Etterpå ventar utepils og godt selskap som oppvarming til årets Vossa Jazz. Me har teke oss råd til festivalpass denne gongen, og har vore så heldige at snille besteforeldre nok ein gong passar jentene ei heil helg - tusen takk! Det vert tre dagar med masse fin, kul og rå musikk - eg gler meg :D

Då ynskjer eg berre alle der ute ei strålande fin palmehelg - det skal iallefall eg ha!

5 kommentarer:

Bestemor sa...

Tenker det er godt med ei barnefri helg innimellom, slikt lever man lenge på. Kos dere sammen og med vossajazzen. Jentene og vi har det helt topp.

Nikoline sa...

Snille besteforeldre er godt å ha!! De skal riktig "slå ut håret" forstår eg... So kjekt!
Kos dekan og ha ei FLOTT helg!

igi sa...

Kos dere på festival! Håper dere alle får en fin påske!

Noralill sa...

Kos deg masse! Eg blir litt misunneleg...
Eg skulle hatt i pose og sekk, kjenner eg, med både jazz og fjell-/skiturar...

Ha ein fin påske!

Frøken Englefjes sa...

Høres deilig ut! Kos deg masse i påskesolen og ikke minst med musikken;)

Related Posts with Thumbnails