måndag 30. mars 2009

Litt juks...

...men etter at det kom opp tallause "photobucket - bandwith exceeded"-skilt i bloggen min fekk eg eit spark bak til å finne på noko nytt. Øverst til venstre litt linken til staden der eg har funne sommarfugl-bakgrunnen. Og med litt mekking har eg vore i HTML-koden og teke vekk bakgrunnsbilder og lagt på ny bakgrunnsfarge på sidene. Om nokon syns det vart vanskeleg å lese må dei sei ifrå! Forandring fryder heiter det jo, og no passa det jammen fint med ei lita oppussing her inne òg :)

3 kommentarer:

MOLLY sa...

Bloggen er blitt kanonfin!!!! Me like:)
og du har så herlige jenter...sukk:) Det nederste bildet i forrige innlegg er jo bare vakkert!! Skulle vært fortsørret og gitt i gave en gang i fremtiden;)

Ha en rosa dag!

Nikoline sa...

Kjekt med litt vårpuss, sida di vart fin med fine fargar (eg syntes den "gamle" var fin også,altså)og det er slett ikkje problem med å lesa.
Ha ein fin dag i ruskeveret!

rod i hob sa...

Kjempefint :-)

Related Posts with Thumbnails