fredag 27. februar 2009

touch-metode

På vidaregåande (herlighet, det er over ti år sidan!) hadde me eit eige IT-fag, ein time i veka. Ein av tinga me lærte der var touch-metoden, altså det å kunne skrive med alle fingrane på tastaturet utan å sjå. Me hadde forskjellige modular for å få inn alle bokstavane, og kvar modul vart avslutta med ein hurtigheitstest.

Annika har funne ein slik test, og eg klarte berre ikkje la være;

Du skriver 415 bokstaver per minutt
Du har 87 riktige ord og
du har 2 feile ord

Ikkje fullt så raskt som Annika, men godt nok :)

Idag er det heimedag med jentene mine, og vekas handling står på programmet. Etter å ha henta Oda tidleg i barnehagen igår pga oppkast er me litt nervøse for omgangssjuka, men foreløpig har ikkje me andre blitt sjuk - bank i bordet!

God fredag!

7 kommentarer:

Trollkåno sa...

Ja, det undrar ikkje meg at du gjer det godt på den testen der.....når eg ser du skriv.
Jaja, får klare meg med "peikefingermetoden", eg.
Har foresten lært den touch-metoden. Men når ein ikkje har praktisert den på ein mannsalder og vel so det, er det ikkje att noko særleg.
God helg! (uten oppkast)

Christel - Bakketun sa...

415 bokstaver per minutt.... jeg tar av meg hatten! Ligger på 280 jeg!
Ha en strålende helg!

Annika sa...

Du var jo ikkje langt unna meg, og den var jo litt rask å bomme på, om space-tasten hang litt, så det var jo flott resultat det:) Du fikk flashback til vgs du også ja?...

Håper dokke held dokke friske resten iallfall då, og at Oda blir raskt frisk!

God helg:)

Merethe Kristin sa...

klarte 97 riktige ord på det meste - puh! var veldig fristende å skrive en sammenhengende tekst og ikke bare ord - noe som gjorde at jeg fikk feil iblant - stress!

God helg og god bedring! :D

Rønnaug S. sa...

Den testen holder jeg meg laaaangt unna. Det er LFT-metoden på meg. Selv om det faktisk går ganske brukbart det også.

Handlinga er unnagjort for vår del. Jeg og ungen tok oss av det koselige, som blomster, lego og hente pakke på posten. Gubben tar alt det andre. :)

Håper dere holder dere friske. I nabohuset sørga minste besøkende for at diverse sengetøy henger på snora ute... Men nå har de reist og vi har vaska henden ;)

rod i hob sa...

dENNE MÅ BARE EG OG TA!!! dETTE E VELDIG FLOTT TRENING FOR HÅNDA MI ;-)
sYNS resultatet ditt var veldig brA!!

(Smykke)Rosa sa...

Touch metoden ja, den lærte vi vel på ungdomsskolen eller på "Vatles", for min del for sånn ca 30 år siden.. Dette var jeg god i, men husker ikke antall tegn. Tror det står svært dårlig til med det nå..får kansje teste.. Men bruker metoden, den sitter som støpt:) 415 bokstaver på ett minutt hørtes jo veldig bra ut? Tror ikke jeg skal sikte mot så høye mål..;)
God helg forresten:)

Related Posts with Thumbnails