tysdag 10. februar 2009

Kjole til ei lita prinsesse...

..stod det på eit kort som fann vegen inn i rosaheimen igår. Og kjolen som fylgde med er verkeleg ei prinsesse verdig. Vesle Hedvig fekk den hjå tanta si, som er ein kløppar med strikkepinnar, og med auga for detaljar. Slik som denne søte blomen på eine sida;


Hjerteknappar høyrer med på ein slik søt sak, og dei er flyttbare, slik at ho kan bruke den lenge.

Jenta har ikkje fått prøvd kjolen endå, for dette er ikkje akurat noko eg sender med ho i barnehagen. Men ved fyrste anledning skal ho få bruke den nydelege kreasjonen.

Tusen tusen takk, tante N!!

10 kommentarer:

Trollkåno sa...

So nydeleg kjole!
Gler meg til å sjå den på!

Rønnaug S. sa...

Den var fin. Nesten til å bli inspirert av. Men bare nesten. Snuppa mi er alt for stor...

Ha en nydelig dag.

Anne sa...

Så fin kjole!
Kjekt å få slike gaver:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så nydelig! Perfekt till en liten prinsessa.

Noralill sa...

Gratulera med så fin kjole! Utruleg kjekt å få slike handlaga plagg, iallefall synes eg det, som ikkje er så godt på dette med handlaga...(iallefall ikkje klær).

Ha ein fin kveld i rosa-heimen!

bestemor sa...

Såå fin kjole, passer perfekt til bestefar og tante sin bursdag, dere er velkommen den 18. feb.

mali-mo sa...

Kjempesøt kjole!!! For en kjempesnill tante!

Har ikke tolmodighet til sånne store strikkeprosjekter jeg, men har akkurat fått i hus en ribbebukse i ull og en liten tunika til malien...herlig. Godt med flinke bestemødre sier bare eg!

Her er vi sjuke igjen...sukk. Skikkelig elendig denne gang, er sjukmeldt t.iom, med en skikkelig ekkel luftveisinfeksjon. Må nesten flire. tror det er den 10 denne vinteren!!!!

Nikoline sa...

Så kjekt å få slike "skikkelege" ting! Og så kjekt å gje vekk også når det vert sett pris på det og mottakaren veit det ligg både masse arbeid og omtanke bak gåva,slik som her.Kjolen var kjempesøt!
Ha ein flott vinterdag!

Linda sa...

Nydelig kjole!! tenkjer veslejenta blir flott i den! Eg ser fram til bilder;)

Anonym sa...

Kjekt at dn fall i smak!Og så vert eg ørlite stolt då veit du!
Gleder meg til bilder av vesle jenta i kjolen !
Mine to poserte villig vekk i den..hihi;-)
-Tante-N-

Related Posts with Thumbnails