torsdag 29. januar 2009

Det sjette biletet

Frå fleire hald har eg fått den etterkvart velkjende utfordringa om å vise det sjette bildet i den sjette mappa på maskina. Det er ikkje til å unngå at det er mange bilder av jentene mine, og her er det altså Hedvig som har vorte fanga av linsa. Ho har skjønt at det som kjem i ei skål, eller i ein boks, det er gode saker. Her er det laurdagsbarne-tv som står på programmet, og når storesyster fekk laurdagsgodt i ei skål måtte òg Hedvig få det. Hennar laurdagsgodt denne kvelden var bokstavkjeks.
Det er utruleg kor fort desse små fangar opp ting - me må berre le når Hedvig går til skuffa med plastboksar, finn seg eit høveleg kar, og så fortset til matskuffa der ho veit det er kjeks. Der står ho på post og ventar til me kjem og opnar. Går det ikkje fort nok veit ho å gje beskjed!

Vetlesyster er ikkje like tidleg ute med språket som Oda var, men kvar veke kjem det nye ord, eller iallefall forståelege lydar. Noko av det siste er "hadet på badet" (i skikkeleg erte-tonefall) - eller "habe de dade" som det fort kan bli.. Kvar dag skjer det noko nytt, og det viktigaste me må prøve å hugse på er å gle oss over stundene. Det er så alt for fort å hengje seg opp i alt det andre....



Eg har fått ei utfordring til, om favoritt-ting i huset, men der treng eg litt meir tid til å tenkje over saka.

God torsdagskveld!

3 kommentarer:

Emmeline sa...

Halloen Rosa;) Fantantisk koselig bilde med tilhørende koselig historie. Smiler av lilletullen som har skjønt fordelen med en liten boks;)

Tusen takk for knallkoselige hilsener hos meg som alltid. Jeg har skrekkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å følge bedre opp, men jeg er innom jevnt og trutt selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen en hilsen hver gang. ( Faktisk knapt nok hver 20 gang tror jeg) Ville iallefall takke spesielt for at du tok deg bryet å forklare dette med ulike linser og fordeler og ulemper. Tror rett og slett at du reddet dagen min litt, for jeg skjønte ikke helt hva de mente med hus og objektiv ( du skjønner jeg er virkelig GRØNN på dette feltet) men din pedagogiske lille hilsen var gull verdt;) TUsen klemmer

Rønnaug S. sa...

Heisann. Klart de minste plukker opp hvor godsakene er;)

Nå er jeg på jobb og har slett ikke kortslutta. Lyset er nydelig, men kameraet må nok fikses... Skal innom Bjørn i dag.

Nå er det rapporten fra trusopplæringa jeg liksom skal konsentrere meg om, men etter å ha surra meg gjennom et lite rekneskap måtte jeg bare suse rundt en liten smule...

Ha ei nydelig helg. Løypene til Oda kan anbefales.

Anne sa...

Er innom for å ønske deg en god helg:) Fint bilde og koselig historie:)

Related Posts with Thumbnails