måndag 8. desember 2008

Til ei lita gjente - og litt anna

På jakt i Jakob Sande sine Dikt i samling er det mykje trist, mange bileter som på film ikkje ville eigna seg for kven som helst. Midt i mellom dei fins det humoristiske framstillingar, framleis med ein viss råskap. Og midt inni alt dette finn ein dikt til dottera Siri, eller med andre born som hovudfigurar.

Eit av desse -
Til ei lita gjente

Gud signe deg Aslaug Maria
som berre er fire år!
Du har slike djupe auge,
- reine som sol og vår

Gud signe deg Aslaug Maria,
du har ikkje synda du!
Du foldar dei kvite små hender,
i liljekvit barnetru.

Smil til meg, Aslaug Maria,
- solstrålesmilet ditt!
Då rømer dei vonde vette,
som bur uti hjarte mitt.

Aslaug, Aslaug Maria
Gud halde si hand på deg.
og lyfte deg over dei steinar,
som ligg på din livsens veg!

-------------------------------------------------------------

Frøken Englefjes, Rodihob og Henriette har alle tre gitt meg ein aldeles nydeleg award - eg vert nesten mållaus! Tenk så fantastisk at alle tre tenkte på meg då denne skulle delast vidare....

This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space,
time and relationship! These blogs are exceedingly charming.
These kind bloggers aim to find and be friends.
They are not interested in prices or self-aggrandizement.
Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,
even more friendship are propagated.
Please give more attention to these writers!
Deliver this award to eight bloggers who must
choose eight more and include this cleverly
written text into the body of their award.


"Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET
- nærhet i rom, tid og forhold!"
Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,
og formålet er å finne og være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil
enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.

Er ikkje det flott?!

Eg vil gje den vidare til:
Molly
Emmeline
Mali-mo
Rønnaug
Jill
Ingrid Marie
Tove
Anna Lisa


I heilt tilfeldig rekkefylgje! Flotte bloggar alle saman, som eg ofte er innom for glede og inspirasjon, for fine tankar og gode ord, og som eg på ein eller annan snodig måte føler eg har blitt litt kjent med ;)


Imorgon er den store dagen då eg set meg på toget og reiser til Oslo for tre dagars kurs i grafisk design. Som eg gler meg!! Men typisk nok - minstemor har fått feber ikveld, så morgondagen der eg skulle få med meg to møter på jobb før eg vende nasa heimatt, den vert tilbrakt i heimen med sjuk snuppe og pakking. Jaja, så lenge ho ikkje er i kjempedårleg form skal me nok få ein kosleg dag, og aldri så gale - eg fekk eit mykje meir avslappa forhold til pakkinga ikveld :)

tataaa

7 kommentarer:

Anna Lisa`s hjerteblogg sa...

Tusen takk så snillt og omtenksomt!!
Denne er så fin.
God natt, og få en fin dag imorgå.
Klem

mali-mo sa...

Jeg trodde jeg la inn en kommentar nettioopp, men ser at den forsvant her, så jeg må nok ha trykket feil. Prøver igjen!

Nydelige bilder av en fantastisk skjønn liten jente! Helt utrolig søt!

Fint Sande dikt også;)

Ønsker deg en fin tur til Oslo, og håper at kurset er like bra som du håper på. Minst!

Henriette sa...

Så nydelige bilete av ei nydeleg jenta:) Jakob Sande er ein av mine favorittar, så diktet fall sjølvsagt i smak det og:)Så dumt at minstemor har vorte juk, men eg håpar du klarar å kosa deg i Oslo likevel.

KLem:)

Trollkåno sa...

Fint dikt og fine bilete.....
God tur til Oslo, håpar kurset vert slik du ynskjer (og vel so det)
Kos deg og nyt "ferien" (for det er vel å gjere noko anna)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Nydeligt dikt & nydelig jente!

Det ligger ett Nobelpris i Mammakunskap & väntar på dig i min blogg ;)

Önskar dig en toppen toppen dag

Klemmer

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

En sån fin dikt! Och nydelige bilder på lilljente!

Stort tack för utmerkelsen. Så glad jag blir!

Hoppas du har en fin onsdag. Og att kurset er bra!

Rønnaug S. sa...

Å, så nydelig. Tysen takk. Den skal jeg sende videre.

Og både diktet og jenta er jo aldeles skjønne;)

Kos deg stort på kurs. Klem

Related Posts with Thumbnails