onsdag 8. oktober 2008

RAK

altså, eg må innrømme at pr definisjon veit eg ikkje heilt kva RAK står for. Men når nokon i ein blogg "loddar ut" noko, som ein kan vinne berre ved å kommentere og kanskje slenge inn ei lenkje, ja då er det samme for meg om det heiter RAK eller konkurranse eller loddtrekning - eg er med! Denne gongen er det på scrappe-kort-utfordrings-bloggen Sukkersøtt ein kan få med seg ein godbit. Og sidan alle i utgangspunktet har like stor sjangse til gevinst, så er ikkje eg verre på det enn at eg håpar det er min tur denne gongen.


Og om nokon kan forklare meg kva RAK betyr, ja så ville jo det vere ein ekstra bonus :)

7 kommentarer:

LISBETH---<-@ sa...

Ja nå skal du høre her, Nå har jeg ledd og humret av RAK i et år.
For på et hobbyforum jeg er medlem på var det nettopp en som spurte om det samme... hun hadde grudd seg for denne RAKèn i lengre tid... og da forklaringen kom som er "Random Act of Kindness", pustet hun lettet ut....var redd det stod for RAKFISK i posten HA HA HA.

Her skal du få litt forskjellige definisjoner av meg :

RAK = Random Act of Kindness( kort/presang som sendes til noen som du ikke Kjenner/ venter det bare for å være hyggelig)

DAK = Deliberate Act of Kindness ( til noen som venter kort, Eks bursdag)

PAY = er når du sender ut PAYBACK = Når du sender tilbake!(men noen skriver vel Payback uansett hvilken vei det går)

Klem fra meg :o)))

Fru Fjeldhammer sa...

Det er gått du spør... jeg har lurt på det jeg og... og lisbeth hadde svaret!!

håper du vinner..

Rønnaug S. sa...

Der var svaret, ja. Har sett det en eller annen plass, men neimen om jeg greidde å huske det :)

Og jeg har også skrevet meg på lista og håper på at vinnerlykka skulle finne meg ;)

mali-mo sa...

RAk og ikke RAK, jøss, alt folk vet da! Det der hadde jeg aldri hørt om før! Tvi tvi med vinnerlykken da!


Sees på lørdag tenker jeg? Blir moro å treffe folk på ordentlig, ttanken datt inn i hodet mitt her i sted når jeg var innom en annen blogg som hadde skrevet om bloggtreffet i bergen ;)

mali-mo sa...

Haha, Lisbeth, Rakfisk, den var god! Det kunne jeg godt fått i posten, det er jo KNALLGODT, spesielt på flatbrød med rømme og rå løk! Mmmmm ;)

Liv Elin sa...

Nei RAK har ei jeg heller hørt om - men her inne i Bloggverden lærer en stadig noe nytt! :)
Uansett en kjempekoselig blogg du har - og skjønner du skal på bloggtreff imorgen du også ? Blir koselig å treffe alle ansiktene bakom de flotte bloggene !

Ha en god kveld videre! :)
Liv E fra Husrom & Hjerterom

Linda sa...

ååå håpar du vinn!!!!

stemmer som Lisbet seier, RAK er random act of kindness.

det minner meg på at eg bør blogge litt eg og...

Related Posts with Thumbnails