fredag 31. oktober 2008

All by myself

Fredagskveld, ei aldeles strålande utgåve av Beat for Beat på fjernsynet (du verden som dei svenske brørne kunne synge!), medan eg et ein sein og velfortent middag. Etter eit aldri så lite morgonrush idet mann og born skulle ut av huset har eg hatt dagen for meg sjølv. Planen var husarbeid, og SÅ scrapping. Ein halvtime i kvart rom, tenkte eg. Akurat den delen slo ikkje til, men no veit eg iallefall at eg kan med godt samvet kose meg resten av helga med strøkent hus og nyvaska golv. Den kjensla er igrunn ikkje så verst.


Eit par bilder frå stova mi, der eg omsider har fått hengt opp telys-lyktene i glaset. Glaskarmane manglar rundt dei nye vindaugene, så her er det berre å skru krokar rett i det gamle tømmeret. Ein av mine vakre glasenglar, produsert av Alma KJærland på Stord, heng i midten.

Nei, det er ikkje støv på linsa, men foto via ein gamal speil som heng på stoveveggen. Når eg ser på biletet kjem eg på at eg har jammen sommargardinene hengande endå. Kanskje eg lyt ta meg ein tur på loftet iløpet av helga, og finne fram dei brune, lune vintergardinene?

Det er gneistrande haustdagar me har hatt i det siste. Og det skulle berre mangla, etter dei ufattelege nedbørsmengdene som har sørga for at vaskemaskina omtrent har gått varm. 2 ungar i barnehage, i høljeregn og stiv kuling= klesvask. Men altså - slik var kveldshimmelen ikveld. Ikkje den glødande raude solnedgangen me har om sommaren. men ein kjøleg blank himmel som understrekar kulda og den klare lufta rundt oss.

No er eg klar for det som har vore målet for dagen: scrapping. Og sidan ungane er vel plassert hjå svigers (sjølvsagt måtte dei til lege med minstemor denne gongen òg, denne gongen med augekatarr) treng eg ikkje tenkje på å komme meg tidleg i seng for å slå opp augene i grålysninga. Imorgon skal eg bevilge meg å sove aldri så lite frampå.

Livet er igrunn ikkje så verst - god fredagskveld!

3 kommentarer:

Trollkåno sa...

God fredagskveld til deg òg, og kos deg retteleg i helga...

SmykkeRosa sa...

Fint og koselig hos deg og så fin kveldshimmel. Har vert så fint nå om dagen, men begynner å bli kaldt..brrr..
God helg til deg:)

rod i hob sa...

Hørtes ut som om du hadde en fantastisk fredagskveld! Deilig å sova frampå litt :-) HB lørdagen blei lika bra!

Related Posts with Thumbnails