fredag 12. september 2008

Skuffa over Stoff og stil?!?

Går det verkeleg an?

Idag har eg og mor mi vore ein aldri så liten tur til meir sentrale strok. Stoff og Stil stod øverst på arbeidlista, IKEA var neste punkt. Med ungane vel plasserte hjå svigermor var det duka for ein skikkeleg avslappande tur - herleg!

No er ikkje eg "stoffavhengig" slik som mor mi og mange andre bloggedamer, men idet me kom inn døra på S&S innsåg eg at det fort kan endre seg. Härliga London, for eit utvalg!! Fleece og bomull og tyll og.... ja, eg anar igrunn ikkje kva alt heiter, men ÅH, så mykje lekkert! Ein vegg for band og blonder, ein annan for glidelåsar. Midt i herlegheita kom eg på at eg lenge har tenkt på ein voksduk til kjøkkenet mitt. Den skulle vere lyseblå, med dei obligatoriske kvite prikkane på.
Eg saumfòr heile "boligtekstiler"-veggen, men fann berre rosa, raud, grøn, mintgrøn .....ingen blå. Det same då eg sjekka hylla for bomullsstoff. Eg fann ut at dei var sikkert utseld, eller kanskje nokon andre hadde teke rullen til klyppebordet? Til slutt måtte eg spyrje ei dame, og veit du kva svaret var? "Nei, lyseblått har vi ikke - det finnes ikke i lyseblått med hvite prikker. Ihvertfall har det ikke kommet til oss ennå". Det var rett før eg måtte få høyrselskontroll. Korleis er det mogleg å ikkje ha det i lyseblått? Eg skjønar det framleis ikkje, og må innrømme at jau - det går faktisk an å bli skuffa på S&S òg - utruleg nok. Eg kjøpte ikkje prikkete voksduk, men om det ikkje dukkar opp eit godt alternativ kan det godt hende den vert rosa....

Sånn bortsett frå denne litt dårlege starten, så gjekk eg sjølvsagt ikkje tomhendt frå butikken. Dei hadde jo band i alle variantar som kan brukast til scrapping, og heilt på tampen var eg så oppglødd over fine stoff og nydelege utstillingsmodellar at det visst datt noko opp i korga mi òg. Meir om det får kome seinare. Det vart ikkje berre tur på IKEA, me avslutta like godt med ein svipptur på Plantasjen. Der dukka det opp blomsterløkar til krokus og tulipan, ja til og med ein femarma ljosestake! Den var så billeg at det var omtrent som dei kasta den etter meg, og då måtte eg jo berre ta imot, ikkje sant?





Med bilder av dagens meir og mindre planlagde kjøp seier eg god helg!

5 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

God helg til deg også. Og kos deg på kurs. Har sett stjerneboka dere skal lage. Den er aldeles NYDELIG!!!

Og ikke visste jeg at S&S har butikk på våre trakter. Det MÅ utforskes ved høve.

Klem

Bak en Sky sa...

Jeg er så glad i bloggen din altså!;)så koselig å komme inn her!!;)
Ha en super dag

Anonym sa...

Hm, må vera slik duk som eg har på kjøkkenbordet mitt du er ute etter...sjølvsagt kjøpt i Oslo ;)- H.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Åh rosa & vita prickar♡♡♡♡♡♡♡

Men skall du ha lyseblå??? *lol*

Ville önska dig en härlig kväll & tipsa om ny tävling i min blogg ;)

Klemmer

Kaos sa...

Fikk den samme beskjeden da jeg var på S&S for en stund siden, men da sa de at de hadde den ikke for den har ikke blitt produsert enda. Vil ha blå og !!
Mulig de har de på "hansen og dysvik" butikkene, mener jeg så noe prikkete stoffer der før...

Related Posts with Thumbnails