laurdag 13. september 2008

Hu hei, kor er det vel friskt og lett.

Igår var snikkaren ferdig med kledning på halve framsida av huset. Mannen har jobba med denne sida heile veka, trur eg. Skifta eitt vindauge, tatt ut døra og sett ho inn igjen - BEINT! (ja, no går ho i lås, og kan til og med stå halv-open. Me skal ha ei anna dør her, men den må som før nevnt bearbeidast av ein annan snikkar før me kan få ho. Den skal forøvrig lagast med utgangspunkt i to utedo-dører me fann i uthuset i sommar. Retting: Rosamannen fann - sjølv er eg nok ikkje så ivrig gjest i uthuset som han skulle ynskje at eg var... ). Eh, det var ei lita avsporing. Eg trur eigentleg det meste av innhaldet i veggen er skifta, når sant skal seiast. Store mengder råte i trappe-området gav meirarbeid i lange banar, men no er det godt som nytt!

Fyrst skal du få sjå den veggen som er heilt ferdig. Prøv å ikkje hengje deg opp i at det er 3 ulike vindauger her. Kan du tenkje deg noko så idiotisk som at me ikkje bestillte vindauger til HEILE huset ifjor sommar? Berre dei vindaugene som var ekstra stygge (bilete lenger ned), og ekstra dårlege (som det på gjesterommet - det du ser med sprosser oppe til høgre). Eg innser kvar einaste dag at det var ein bom, men me lyt ta resten over tid..


Så til den delen han berre såvidt er byrja på - stovesida på huset. Den som er observant ser at hanebjelken på næraste hjørna av "arkje" er støtta med ein 2"4".. ergo skal snikkaren skifte hjørnestendaren òg. Heile utbygget vert igrunn som nytt, for når me skal pusse opp dette rommet må me lage heilt nytt golv i tillegg.

Her ser du heile stove-sida, med dei fantastisk stygge, store husmorvindaugene. Der dei står kjem det nye sprossevindauger, men igjen - kvifor i all verden bestillte me ikkje nye til heile huset, slik at det vart likt?????


Igår, etter turen på Stoff og Stil, bar det rett i stillaset for min del. Den nye kledninga måtte grunnast, og sidan me skulle på seminar heile kvelden måtte eg ta jobben før mannen kom heim. Eg har sett litt med skrekk på det høge stillaset, men på nedsida av huset var det jo berre to høgder, og då skal eg vel ikkje klaga? Det var ganske så fint der oppe i høgda, og god utsikt!

Ikkje så ofte eg studerer skiferhelle-taket på nært hald...

Eller hanebjelkane, med sine fine detaljar (kom forresten på at me heilt har gløymt at desse òg må malast - og før det kan gjerast skal dei jo behandlast på ymse vis. Isj!

Ja, og så var eg så kaffityst etter byturen at eg måtte ta med meg kanna og koppen der opp i det fri. Ikkje kvar dag eg nyt kaffi og kvikk lunch i friluft 5 meters høgd over bakken, men godt var det!



Idag har eg vore på scrappekurs og laga stjernebok, og då var det mannen som måtte slite med malarkosten igjen. Heldigvis er han like heil endå, trass diverse karstykkje der oppe i høgda...

7 kommentarer:

lykkehuset sa...

Litt av en jobb å gjøre, men så blir det knallbra da! God søndag!

mali-mo sa...

For en jobb gjør med huset! blir nok kjempeflott tilsluut, men det er klart at det tar tid (og penger!) å få satt det istand.

ER så gglad vi ikke behøver å gjøre noe utendørs med det første, vi beiset den nye kledningen med oljedekkbeis som skuloe holde 12 år...og det var ifjor så da er det 11 år til vi må til pers igjen ;)

God søndag!

Elisabeth sa...

Hei hei;)

hi hi vett du jeg må le litt.. for du skriver utrolig bra og du får meg til å få lyst til å skrive nynorsk... "hæriliga London", "glidelåsar".. ja og mer.. Det er sånn at jeg tenker på den tiden når jeg bodde på Voss.. og jeg synes egentlig det er en veldig fin dialekt, men har lært meg til at ikke alle forstår det her som jeg bor.. men noen ord har jeg holdt på som "dekan" og "kyrkjo", men dialekten e òg veldig avslepen.. kan jeg få spørre hvor du kommer fra?

ja og så må jeg jo få si at du lager utrolig mye fint;)

ha en fortsatt fin helg

Hilsen Elisabeth

Elisabeth sa...

har vært gjennom en stor del av bloggen din og funnet ut at du er fra Voss... bor du på bulken?

Elisabeth sa...

hei hei igjen:)

ja jeg hadde et kurs for en stund siden på hobbystova på Voss..
så koselig at jeg fant bloggen din da;)

Hi hi ikke Bulken nei.. men du,- geografi har ikke vært helt min sterke side hi hi ja ja Voss var nå riktig da hi hi

Hvor på Voss bor du da?
Jeg bodde på Saue.. foreldrene mine bor der, så jeg er jo av og til på besøk hos de..

ha en fin søndag;)

HildeS. sa...

Hei hei.

Hjelpe meg for ein jobb de gjere med huset, men så vert det utruleg flott også da:)

Du lurte på korleis eg laga fotocollagen, og det gjere eg i Picasa.
Det er ei funksjon som heiter collage, og då merker du dei bileta du vil bruke og trykker på collage knappen og så vips så er det ein collage. Enkelt og greit, og sjølv eg får det til,hehe.

Ha ein fortsatt fin søndag.

Rønnaug S. sa...

Heisann. Har du vært oppi stilaset???? SÅ flott. Ikke sant det er fint å få oversikte.

Må innrømme at jeg liker å klatre, men å ta med kaffekoppen, det har jeg aldri kommet på.

Ta med stjerneboka på jobb i morra, da vel. Jeg vil se hva jeg gikk glipp av :)

Related Posts with Thumbnails