måndag 22. september 2008

Gje meg ein Silhouette

Eg kunne forsåvidt godt ha skrive "Gje meg ein siluett", for ein ny siluett - litt meir lang og tynn enn den eg har - hadde ikkje vore å forakte. Men, lat oss ikkje dvele ved det. Her er det nemleg ein litt annan silhouette det er snakk om;

Noko av det kjekkaste eg veit er jo scrapping. Å sitte med bilder av ungane (ja, foreløpig har det stortsett vorte scrapping med bilder av jentene, men for all del, det er MANGE som scrappar om mykje anna), finne fargar, mønster, samansetningar og ein (av og til iallefall) slåande tittel er så morro. Men så kjem det til eit punkt der ein rett og slett treng å fornye seg. Alt ein har av bokstavar og figurar er brukt til det kjedsommelege.

Eg har ei slik:

Ei tang (sjølvsagt rosa) som ein ved hjelp av forskjellige plater kan stanse ut ein slik:

Eller slike bokstavar:


Eller ein drøss andre ting. Men eit nytt alfabet kostar fort 1000-lappen (frå 800-1500), og for kvar figur kan det òg lett bli ein hundrelapp +/-. Med andre ord: det vert fort mange pengar om ein skal ha litt å velje i.

Men HER er løysinga - eg presenterer: SILHOUETTE

Det er ei maskin som skjer ut kva slag som helst bokstavar, figurar, fasongar - ALT du vil. Det einaste den treng er å vere kobla til ein PC. Maskina kostar ca 2000 kr i norske nettbutikkar, og det er jo ein ganske stor sum, men med tanke på alle moglegheitene ein får er det jo eigentleg ikkje så mykje. Om ikkje så lenge er det den dagen i året der eg veks på meg ein ny årring, og mine ynskjer for denne dagen er i bunn og grunn berre små tilskot til denne vidundermaskina, som skal gje meg underhaldning, utløp for kreativitet og mange mange gode timar på arbeidsrommet.

Kanskje denne vesle dama kan hjelpe?


Tusen tusen takk for alle kjekke kommentarar! Kameralinsa er no bein, men framleis ute av drift. Imorgon skal eg innom fotobutikken og høyre om dei trur det hjelper med livredning...

------------------------

Er det forresten nokon der ute som veit korleis det er å male huset utvendig når det er fare for frostnetter? Ser på vèrmeldinga at det blir veldig låge temperaturar dei næraste dagane, sjølv om det skal bli fin haustsol. Me prøver jo å male huset etterkvart som kledninga kjem opp, men om resultatet blir dårleg hvis det vert frost, så er det kanskje like greit å la det vere?

Treng desperat tips!

4 kommentarer:

NIB sa...

Hei hei! Ser du vil melde deg ut av NIB. Vi tar deg av listen, og hvis du får lyst å komme tilbake en annen gang, er du hjertelig velkommen:):)

LISBETH---<-@ sa...

Her kommer jeg innom en liten tur for å si at jeg synes det er så trist at du og flere med velger å melde dere ut av Nib. Jeg respekterer valget ditt, men synes fremdeles det er trist.
Håper vi kan holde kontakten selv om..
Klem

MOLLY sa...

Jeg har så lyst til å lære meg litt om scrapping, og skal hive meg på saken snart, tenker jeg;)

Det med maling er jeg ikke helt sikker, men vi hadde malere, som malte vårt hus i Januar, til tross for noen frostnetter. Nå skal det jo sies at det ikke er sååååå kaldt der langs kysten, men det var iallefall en tørr årstid å male på, og resultatet ble kjempebra:)
Lykke til;) Og PS! Jeg liker bloggen din akkurat som den er:)

mali-mo sa...

Vi malte hytten om høsten for etpar år siden, da var det frost og det gikk helt bra. De vet på fargehandelen om du kan bruke beisen, jeg vet iallfall Trebitt
tåler å males med i minus, det står også på boksen. Spør for sikkerhets skyld! Jeg for min del tror det er bedre å behandle enn å la vær.

Kjøkken ja...det er et stykke vei å gå der. Vi gjør litt mer enn bare en overflateoppussing hehe. Skal prøve å få lagt ut noen bilder snart men er litt mye "alenemor" for tiden, og det tar på ;) mali-mo mannen travel med reiser og styremøter og da blir det mye bare meg og minien innimellom oppussingsøktene våre ;)

Ha en fin uke!

Related Posts with Thumbnails