tysdag 5. august 2008

Vegen mot drøymekjøkkenet - del 3 - Resultatet!

Dei som har vore innom hjå meg før har kanskje fått med seg del 1 og del 2 av føljetongen om korleis kjøkkenet mitt vart til. Her kjem bildene av det endelege resultatet – sjølvaste drøymekjøkkenet. Lenge vurderte me Ståt frå IKEA, men det endelege valget fall på Lidingø, og idag kan eg sjølvsagt ikkje sjå for meg noko anna. Kjøkkeninreiinga kler verkeleg det 28 kvm store rommet! Eg elskar dei småruta vitrinedørene, og syns det skapar ei nydeleg stemning når lyset i vitrineskapa står på.

Me bestemte tidleg at me ville ha glasmosaikk i sprutsona, og hadde bestillt heilt lyseblå fliser hjå ein lokal leverandør. Men, den lova leveringstida på 3 veker vart etterkvart til 9, og til slutt fekk eg telefon om at dei ikkje ville handle meir med oss - dei gav opp. Rosamannen tok seg ein tur innom fliseforhandlarar i meir sentrale strok, og kunne på telefonen fortelje at han hadde teke ut ein blå mix. Eg kjende hjarta datt ned i magen, og såg for meg eit psykedelisk virrvarr av fargetonar, slik me hadde sett eksempel på på nettet. Men frykta vart gjort til skamme - flisene var midt i blinken! Og på veggen gav dei verkeleg liv til rommet. Me var sjeleglade for at me ikkje hadde enda opp med kvite fliser, slik alternativet var.





Det store amerikanske kjølekapet har mannen drøymt om i mange år, og det vart kjøpt inn lenge før rommet var klart (litt ivrig på avtrekkaren der, ja). Heldigvis kjende me nokon med eit stort lagerlokale... Dette har verkeleg vore ein av dei gode investeringane me har gjort - isbitmaskina blir brukt mange gongar kvar einaste dag, vinter som sommar.


Bardisken med Ingolf-stolane er ein annan ting me er veldig godt fornøgde med. Her sit eg og jentene kvar morgon og inntek frokosten (mannen som oftast reist på jobb på den tid),og Oda kallar det berre for kafèen vår.


I den andre enden av rommet er spiseplassen. Bordet og stolane stod i huset, og er laga av han som har eigd huset lengst. Ileggsplata er desverre ikkje malt, så den ser ikkje fullt så pen ut der den ligg. Med eit så stort rom som skal fyllast med lys ville eg ikkje ha gardiner som tok mykje av det. Samtidig ville me ha moglegheit til å stenge sola ute ved behov. Løysinga var liftgardiner frå Kid, og blåfargen i dei er som skapt for dei blå veggane.



Det er fantastisk å ha så god plass til å lage mat – god skapplass til alt me treng av koppar og kar, og ikkje minst ein god spiseplass. Men det beste av alt er lyset! I det gamle kjøkkenet hadde me ikkje naturleg lys, sidan det låg midt inni huset. Her har me vindauger på to veggar, og det utgjer ein enorm forskjell! Det er ikkje få gonger eg har stått og sett på tymbraveggen min (som eigentleg ikkje er tymbra men pløyde bord), og berre nytt synet av skuggane ettermiddagssola kastar gjennom vindauga. Å sitje å nyte ein roleg sundagsfrokost og kunne nyte utsikta over vatnet er eit privilegium!




I eit stort og kjølegt rom trengst det varme - mykje varme. Og sidan pipa allereie var der var det ikkje tvil om at me skulle investere i ein ny vedomn. Også her var det litt tilfeldigheiter som førte til det endelege resultatet, og som med andre ting kan me ikkje sjå for oss andre løysingar no når me ser kor bra det vart. Med denne hjørnestillte ovnen strålar varmen rett ut i rommet, og sparar oss for enorme mengder straum! Den kler rommet, syns eg.


Til slutt dei to dørene ferdig måla, med litt IKEA-kunst i mellom.


Det vart mykje skryt, dette her. Men akurat idag bles eg jantelova ein lang marsj, og klappar oss sjølve litt på skuldra. Me har framleis til gode å tenkje at "dette skulle me gjort anleis", og med snart eit års bruk (er det verkeleg så lenge????) må jo det vere bra. No kjenner me verkeleg at det var verdt det; dei endelause timane med hardt arbeid (og uvurderleg hjelp frå svigerfar), alle dei små og store overraskingane som satte oss litt tilbake, all frustrasjonen over fagfolk som lot vente på seg, og fliser som aldri kom. Alle desse tinga var faktisk med på å forme det rommet me har idag, og det ville eg ikkje ha bytta med nokon!

13 kommentarer:

Kari sa...

For et nydelig kjøkken :) Ikke rart dere er fornøyde...
Drit i den hersens janteloven og vær stolt over det flotte kjøkkenet;)Det har dere god grunn til. Vi alle skulle bli mye flinkere til å si fra om at vi er fornøyde, at vi har gjort en flott jobb osv...

Kos dere :D

Christel sa...

Dere har et lekkert kjøkken! Skjønner godt at dere er fornøyde:)

Kaos sa...

Gratulerer med "nytt" kjøkken og en fin gjesteinnlegg på bloggen! Kjøkkenet ble kjempefint og jeg skjønner at det er et drømmekjøkken.

Merete: sa...

Så fint kjøkkenet ble! Har selv nettop fått nytt ikea-kjøkken. Det var et slit å få opp men det ble fint til slutt! Så fint som dere har fått det, så må du jo nesten skryte litt! :)

Annika sa...

Resultate blei kjempeflott! Og det er lov å både skryte og vere stolt over eit sliktresultat=) Eg kjenner meg så altfor godt igjen i fagfolk som let vente på seg, og ting som blir annleis enn tenkt, men som då etterkvart syner seg å vere kanskje til det beste!

Anonym sa...

So flinke de er og så vart det kjempefint !!!

ingrid

Monica sa...

Nydelig kjøkken:) Dere har all grunn til å være fornøyde.

liven sa...

Fint innlegg fra deg!!
Flott kjøkken du har fått deg........ Sluker alt kjøkkenstoff jeg kommer over for jeg veeeenter på å få nytt her!!

tenker dere koser dere masse her:O)

tanja sa...

her er det all grunn til å skryte av seg sjolv, godt arbedid og god smak! Kjempefint vart det! men det veit du jo;) og so den fine blåfargen då!!:)thihi.

Huset i skogen sa...

Skal vi bytte? Vi har en gammel plommerødt kjøkkeninnredning som er til å gråte av! Men snart..snart skal den ut!
Kjøkkenet deres var nydelig. En fin gammel stil som jeg falt helt for:) Synes dere godt kan skryte av den, og blås i janteloven. Den er oppbrukt og avlegs!

Monika sa...

Åkor fint det blei kjøkkenet ditt :-)
Ja dette har DU lov til å skryte av
smil fra monika
ps - ein fin ROSA blogg du har

Maria sa...

Sitt k�k var verkligen fint och s� stort det verkar vara. Gillar timmerv�ggen j�ttemkt och sen ser det mysigt ut med de fina vita "barstolarna".

Charlotte sa...

Gratulerer med et nydelig kjøkken!!!

La spesielt merke til tallerkene i den åpne hyllen, er det vieux luxembourg? Har selv det servicet, men bare kaffekopper, krus, eggeglass og frokosttallerkner. Ønsker meg middagstallerkner også...

Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails