fredag 8. august 2008

Nytt storprosjekt er igang!

Ser du kva dette er?

Nei, det er ikkje eit sprekt nytta tak utom uthuset...prøv ein gong til!

Her er eit hint:

Jepp.... i spannet er det visir. Eg har 3 slike spann i kjellaren min, det blir 30 liter, det! Dvs - eg har brukt kanskje 8 av dei idag. Sett frå ein litt mer normal vinkel ser det slik ut:

Turkestativ har fått ei ny tyding i hagen vår. Mannen gjekk i ring og fintenkte, før han mikkmakk'a eit lite turkeopplegg for nygrunna kledningsbord. Hagen vår er jo ikkje så stor, så her gjeld det å tenke praktisk og plassbesparande. Kanskje han kan få seg jobb på IKEA? Eit anna spørsmål er vel kor fornøgd Oda vert når ho ser at me har teke oss til rette med huskestativet hennar. Ho er nemleg på ein liten tur til bestemora, og med flott vèr og litt meir arbeidsro enn vanleg, så sette me igang:

Idag har eg grunna 53 kledningsbord. Om ein reknar eit snitt på 4,5 meter pr bord, så har eg vore over 238,5 meter plank med kosten. Det vil sei at eg har 736,5 meter igjen å fare over før snikkaren kjem om ei veke eller to. Og så skal jo greiene malast. Tenk å fått på eitt strok maling òg før mannen spikrar kledninga på veggen? Eg ser for meg at eg skal stå høgt der oppe på eit vinglete stillas og male hus - det kan bli i overkant spanande, syns eg. Men sjølvsagt, må ein så må ein. Og maling er liksom mitt felt når det kjem til arbeidsdeling her i huset.

Me skal altså skifte kledning og vindauger på 3 veggar på huset. Og ny kledning må sjølvsagt malast. Berre at me klarar ikkje bestemme oss for fargen. På eit gamalt måleri av huset har det ein djup raudfarge. Då me såg bildet sa me at "Oj, DEN fargen skal me ta tilbake". Men så har eg vorte så glad i denne grønfargen då. Sjølv om den nok ikkje eksisterar idag, så kan jo fargehandlaren mikse og trikse til dei finn den, ikkje sant? Eller skal me måle det kvitt, og ha den lyse grønfargen på listene istaden? Decisions, decisions...... Kanskje me rett og slett skal male huset ROSA!?

7 kommentarer:

Trollkåno sa...

Hæ?
Rosa?
Det vert nok ein ny attraksjon i bygda!
Trur foresten at kvitt med grøne lister ville bli kjempefint.

tanja sa...

oh joy! tykte eg drog kjensel på den stabelen med kledning ja!
Einig med trollkåno, trur kvitt med grøne lister vert fint

krinkelkroken sa...

Ser ut som masse arbeid, men så godt å få gjort før det kommer opp på veggen!

Fargevalg er vanskelig, vi skal male huset her til neste år, og tenker det blir hvitt;)
Rosa er jo sprekt da;)
God helg!

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Koselig at du tok turen innom bloggen min...
Skjønner godt det er vanskelig å velge farge på huset - det er jo så mange lekre farger rundt omkring... Vi har i dag rødt hus med hvite vindu... men jeg har lys på begiegrått med hvitt... men ikke gubben... så da forblir det nok rødt...

Ha ei koselig helg...

Irene sa...

Hei du!! Takk for koselig kommentar i bloggen min. Og nå har jeg vert på rundtur i din blogg! Jentene er som alltid nydelige og supersjarmerendes.Og kjekt å se hvordan dere har det, gjerne på tide vi tar en tur og se alt i levende livet og ikke bare på nett. Ha en strålende helg!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Glad i rosa jag og, men nej inte rosa hus gitt *fniss*

Ville titta in & tacka för dina kommentarer & önska dig en skön helg
Skall titta in & uppdatera mig när vi kommer hem, nettet är ganska treeeeeegt har *morr*

Stor klem

Anonym sa...

Trur nok eg ville valgt grønt mrd lysere lister slik som no!
Kvitt kan fort verte skittent og grått so tett ved vegen...
Lykke til med valget!-N-

Related Posts with Thumbnails