onsdag 20. august 2008

Ei nydeleg oppmuntring!

Det er litt tunge dagar, etter alt styr me har fått med dagmamma som plutseleg sette oss på dør. Det er foreløpig ikkje noko nytt på den fronten, men eg belagar meg på ein ringerunde til barnehagar imorgon, etter ein telefon til barnehagekontoret. Eg må innrømme at eg er skeptisk. Det er vel ikkje for ingenting at det var 80 born utan tilbod ved inntaket tidleg i sommar...

Samtidig møter eg utruleg mykje engasjement når eg fortel kva me har vorte utsett for. Alle tenkjer seg litt ekstra om. Kanskje kjenner dei nokon som passar ungar, eller har ein unge i bhg der dei nett kan sjekke? Sjølv om me ikkje har ei løysing ennå hjelper det iallefall litt på humøret at andre reagerer, og gjerne vil hjelpe!

Då eg kom på jobb idag låg den aller finaste oppmuntringa på pulten min. Eg veit ikkje om eg har nevnt det, men eg trivst så utruleg godt på jobb! Eg har ein sjef som er unik; Tålmodig, tolerant, løysingsorientert...det er liksom aldri noko som er eit problem! Men like viktig er mine gode kollegaer. Me er no 5 damer på kontoret(og 3-4 menn, men idag er fokus på damene ;) ), der eg klart er yngst. Men aldersskilnaden har utruleg lite å sei. Det er flotte, snille, omtenksame damer -med sprudlande godt humør! Er det rart eg har gleda meg til å jobbe igjen?

Ei av desse damene er altså ei grepa scrappe-dame. Rønnaug har verkeleg spesialisert seg på å lage små helsingar med noko godt i, og idag vart eg den heldige mottakar av denne fantastisk nydelege boksen. Klikk gjerne på bileta for å ta den i nærare augesyn! Diktet, eller visdomsordet om du vil, traff meg rett i hjarta idag, og eg måtte ta eit minutt til å svelge unna klumpen i halsen før eg kunne be sjef og kollega på noko lite attåt morgonkaffien.

Gårsdagen er historie.
Morgendagen er et mysterium.
Dagen i dag er en gave
Nyt den!




Tusen tusen takk, Rønnaug! Denne skal stå på pulten (sjølv om innhaldet nok snart er borte ;) ), og kvar dag minne meg om gode vener og betre tider i vente.

8 kommentarer:

Trollkåno sa...

For ei nydeleg fin helsing frå Rønnaug.Den trur eg gjorde godt...

A-mora sa...

En og ha så gode kollegaer.Å for en fin helsing og få når en kommer på jobb. Ikke rart du trives på arbeid. Håper det ordner seg med dagmamma eller barnehage for dere.

Rønnaug S. sa...

Så kjekt at du likte den så godt:) Og innholdet kan jo bare fylles på. He, he :)

oheidia sa...

Nydelig hilsen Fra Rønnaug! Det er slikt som hjelper en videre og får en til å innse at det er mennesker rundt oss som vil oss vel.

Den dagmamma historien var forferdelig. Tror ikke den dagmamma'n kunne være så proff - for da hadde hun tatt deg og barnet ditt mer på alvor og godkjent en tilpssningsperiode. Håper du finner en løsning og at barnet ditt føler seg trygg der hun skal.

Stå på videre, Rosa! Dette klarer du....

Klem Heidi

Huset i skogen sa...

Ingen tilpasning? *litt sjokkert* Trodde alle hadde det. Synes hun burde ha gitt dere en sjanse til!Håper ting ordner seg, både for dere og prinsessa. Godt å komme på jobben og finne en slik oppmuntring da:) Det varmer å se at folk rundt en bryr seg når det stormer som verst. Har gitt deg en award jeg.
Krysser fingrene for dere og håper at dere får en fin dag!

tanja sa...

håpar det ordnar seg fort! er det verkeleg lov å gje opp etter 4 timar?? det høyrest jo heilt rart ut. Ein skulle no tru at ein kunne tilpasse tilvenning\ikkje tilvenning alt etter behov, tydlegvis ikkje!

mali-mo sa...

Nydelig boks/kort/presang. Kloke ord og veldig vakkert laget.

Huff, var grusomt å lese om den dagmammen under her. Jeg ble helt sjokkert over at sånt går an. Nå kjenner jo ikke jeg til saken da, men det høres jo utrolig uprofesjonelt ut. Hele opplegget virker lite gjennomtenkt, så igrunn kan du kanskje være glad for at Hedvig ikke skal være der. Håper det ordner seg med plass i barnehage ;) Klem fra meg

Berit sa...

Ser man det - esken fra Rønnaug hjalp!
Ingenting er bedre enn å ha gode venner rundt seg, når hverdagene er litt mer grå enn man ønsker!
Og denne esken og mange andre esker som Rønnaug lager er supre!!
Heldige du!!

Jeg "datt" innom her via norske interiørblogger - men er scrapper og kortmaker mer enn interiørkonsulent som det står på cv'n. Men gøy er det jo, det også!

Klem fra en ukjent

Related Posts with Thumbnails