laurdag 19. juli 2008

"Verv en venn", eller...?


Oda fann dette kortet ein dag, og lurte på kva som stod på det. "Verv en venn", svarte rosamannen. Det gjekk ei lita stund, ho tygde litt på svaret, og sa "Ver min venn! - dette kortet skal eg ta med til vennane mine i barnehagen". Og med det skråblikket på teksten, kan det jo tolkast som ein vervekampanje for å få nye vener, ikkje sant?
Ikveld er jenta for fyrste gong på overnattingsbesøk hjå ei veninne, fyrste gong hjå nokon som ikkje er familie. Mtp den siste tidas utfordringar med legging og soving er me litt spente, men håpar at dei kosar seg, og at kanskje det kan verte noko positivt å ta med seg vidare her heime òg. Mobilen er uansett med over alt ikveld :)

4 kommentarer:

Lyst på livet! sa...

Lykke til med overnattingen .-)

Jeg har to stk som elsker å sove borte og er stadig på farten med dyne og tannbørste i bagasjen nå i disse ferietider .-)

God lørdagskveld!

liven sa...

det var en søt tolkning:O)
Så spennende med overnatting hos venninne........
Mine kom stort sett hjem igjen i løpet av kvelden:O)

Annika sa...

Tusen takk for tips om tips-bloggen - eg fekk til! Hurra!

Det var ei skjøn tolkning av verv ein ven. Desse små veit å få sagt det=) Ynskjer dokke ei god helg. Spennande med overnatting for minstejenta!

AvaAdore sa...

spennande!

korleis gjekk det med overnattings?
herleg venne-tolking daa! ho e jo saa nusseleg!

Related Posts with Thumbnails