onsdag 9. juli 2008

To har blitt tre, og litt om gløymde ting

Det gjekk bra til slutt - iallefall nesten. Litt svinn må ein jo rekna med, så listene mine over kjekke bloggar og kjekke butikkar, dei forsvann i eit stort svart hòl i overgangen frå to til tre kolonner. Men, heldigvis har mor god hukommelse, sjølv om ikkje denne kvelden strakk til for å få alt på plass. Imorgon er det heldigvis ein ny dag med nye moglegheiter.

Nye moglegheiter er det desverre ikkje alle som har..

På ein "prøver-desperat-å-få-overtrøytte-og-illsinte-Hedvig-til-å-sove"-trilletur fekk eg auge på denne gamle reiskapen inni eit buskas. Det er med skam å melde at eg er litt usikker på kva det heiter, men det fyrste som dukkar opp i hovudet er harv. Ikkje skyt meg om det er feil!

Eg ser iallefall for meg bonden som køyrer opp ny jord med denne saken. No er det lite nypløyd jord å sjå...

Kanskje hadde bonden baska seg trøytt, og måtte kvila seg? Då kunne han bruka denne benken, som står litt lenger borti vegen. Som du ser er den nesten borte, den òg. Graset veks snart så høgt her at benken druknar. Kanskje me har det for travelt til å sitja og kvila oss på ein slik benk i desse dagar?

Gløymd er òg denne vegstubben. For ikkje så mange år sidan var dette einaste framkomstveg til fleire institusjonar i bygda. No er den snart attgrodd, og knapt i bruk.
Eg syns det kviler ei stemning over alle desse bileta - eit sus frå tidlegar tider, då alt ikkje trengte vera så effektivt, og tidsklemma var eit ukjend begrep...
No derimot, har klokka innhenta meg, og eg skal hoppe i loppekassa med mann og barn, og sove på spreng! Her snakkar me effektivitet :)

4 kommentarer:

Rosa sa...

Sant, er en egen stemning, og litt vemodig når det blir så gjengrodd.

Merker godt travelheita til andre rundt meg, er jo så heldig å ha god tid selv og slipper stresse og mase.

Ha en fin dag :)

Huset i skogen sa...

Synes det er litt trist jeg når det blir så gjengrodd.
Tusen takk for oppskriften, den skal prøves ut. I går fant vi de første modne blåbærene, så nå håper vi bare på litt mer sol og varme slik at det blir gode og søte bær. Dessverre ser det ut til at solen ikke prioritere trøndelag mer enn en dag sånn nå og da, så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet! Vi drar sørover i helga og håper og treffe den der!

Ønsker dere en fin helg!

Gunnemor sa...

Ja, erindringer til svunne tider, kan en godt unne seg innimellom. Tida går så altfor fort, og av og til skulle jeg ønske jeg kunne stoppe tiden. Bare kunne sette seg ned og nyte livet, og ikke ha dårlig samvittighet for at man ikke var flittig nok. Nyt friheten, stillheten på gjengrodde stier, og la humla suse. God sommer til deg.

Rønnaug S. sa...

Kjekt med en titt innom igjen. Stølstrappa er flittig i bruk, men av og til må¨jeg heimom /regninger kan heldigvis ikke betales fra fjellet ;)).

Kos deg!!

Related Posts with Thumbnails