søndag 6. juli 2008

Sommar på platningen

Det er uendeleg vakre sommardagar me har hatt siste veka, med temperaturar som langt på veg konkurrerer med Sydens sol og varme. Når ein kan nyte dette, og i tillegg sova i si eiga seng om natta, då skal me ikkje klaga eit sekund.

På desse dagane er eg ekstra fornøgd med at me har fått på plass platningen vår. Sjølv om det er litt finpuss her og der som gjenstår, er den så ferdig at den fungerar som den skal. Så snart moglegheita byr seg spring eg opp dit, og nyt sola, eller behagelege kveldstemperaturar.

På Hemtex sist mandag fann eg denne herlege rose-duken til ein 50-lapp. Perfekt på sommarbordet!

Stolputer fann eg på Jysk, til ein pris som nesten var gitt vekk! I påvente av fine hagemøblar ligg dei litt i dei gamle plaststolane, eller på den gamle trebenken eg kjøpte tidleg i sommar.


Moreller høyrer absolutt sommaren til! Herlege søte, saftige moreller...



I skråninga ved oppgangen til platningen har det vokse fram store mengder av desse gule blomane. Det friska godt opp i det litt grå miljøet der oppe.




Og til slutt eit bilete av sommarhimmelen igår kveld. fløyelsblått med rosa skyer - vakkert, ikkje sant?

3 kommentarer:

Anonym sa...

JA, no er det herlegt her !Fin fin duk!
Ps:Dei blomane heiter "fredlaus"!
-N-

mali-mo sa...

Tenker dere koser dere på plattingen nå ja. Sånne gule blomster har vi masse av langs en sti på hytten også, jeg mener de heter Fredløs, men nå er ikke jeg noen planteekspert altså.

Her hos oss er det varmt og deilig og jeg er kommet skikkelig i feriemodus. Herlig!

Så fin kjole oda hadde fått seg! Det stiiilige stoffet og da!

Ønsker deg en kjempefin ny uke og tusen takk for alle koselige ord du legger igjen inne hos meg, jeg blir virkelig veldig, veldig glad for det :)

♥ H@rmoni ♥ sa...

MM fikk veldig lyst på deilige moreller! Ja det er virkelig deilig når det er knallvær heime. Vi kom hjem fra Rhodos i grå, og det var herlig å ligge i sin egen seng!!

Fin duk og stolputer du har skaffet deg. Fortsatt god sommer!
NYT! :O)

Related Posts with Thumbnails