laurdag 12. juli 2008

Pay it forward, og ei vakker rose

Eg var så heldig å havne mellom dei tre fyrste som kommenterte hjå Huset i skogen på hennar Pay it forward-innlegg, og då er turen komen til meg!
Det foregår altså slik: Dei tre fyrste som kommenterer dette innlegget skal motta ei gåve frå meg iløpet av 365 dagar (for den som er god i hovudrekning, altså eitt år). Dei forpliktar seg òg til å bringe stafetten vidare, og gjere det samme i sin blogg og dei som kommenterer der.

Idag har me hatt sol og regn i salig blanding, og eg har endeleg somla meg til å ta inn ei av dei nydelege rosene som veks i hagen min. Eg har òg sådd Brureslør, og det er jo så vakkert saman med roser! Så, ikveld er det denne som prydar stova mi - med friske regndråpar på.






God laurdagskveld!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Hei:=)
Tror ikke jeg har vært innom deg før. Men koselig blogg du har:=) Jeg kan være med en omgang til på PIF .
Det er koselig det.
ha en fin søndag:=)

AvaAdore sa...

så spennande!!!

dette kan jo bli riktig så interesannt!!

vi vil være med!!! :)

*smask*

Anna Lisa sa...

Blir eg nummer 3 her?? tenkte at det kunne vere artig:)

Eg sjønnar godt at du syns det er vanskelig å reise frå din lille jente når du sakl begynne på arbeid igjen. Eg gruar meg allerede for å måtte dra frå Tryggve når den tid kjem...
Ikkje enkelt bestandig å vere mor nei...
Skal du innom Volda i sommar ja? Håpa du får oppleve Volda på sitt vakkraste med sol og skyfri himmel:)
Ønska deg god sommar vidare, nå drar vi snart på feri:) Gleda oss!!
Klem

Related Posts with Thumbnails