søndag 20. juli 2008

Overnattingsrapport



Her er det som møtte meg då eg stillte opp for å hente Oda etter overnattingsbesøk... Klokka var elleve, og eg tenkte at der i huset hadde det nok vore liv i leiren i fleire timar alt. Og det var forsåvidt rett; dei to snuppene hadde vakna kl 2 i natt, og helde seg i vigør til klokka var nesten halv ni idag tidleg!! Mor og far i huset hadde med jamne mellomrom vore inn på rommet og bede dei om å legge seg, dei hadde både trua og trygla, men det hjalp visst ikkje. Etter ei stund på sofaen med barne-tv på måtte dei likevel kapitulera, og no var dei heilt i "koma" der dei låg.

For andre gong reiste eg heim med uforretta sak, med avtale om at vertsmora ringer når rampungane vaknar til live igjen :)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Så herlig! Akkurat sånn unger skal være! Selv om det kan være litt slitsomt når det står på... Jentene har uten tvil kost seg i hvert fall! Å, den som kunne vært barn igjen... :D

♥ H@rmoni ♥ sa...

Søt! Ikke rart de lå og sov når de hadde holdt på hele natten..
En award til deg på bloggen min, venter på deg! :O)

Related Posts with Thumbnails