onsdag 30. juli 2008

Ein liten ferietur

Årets ferietur blir liten og (forhåpentlegvis) søt. Imorgon legg me avgarde på biltur til Austlandet, med håp om rolege born og godt vèr. Hedvig er ikkje spesiellt glad i å køyre bil, men me trur det har roa seg litt i det siste, og satsar på at ho søv størsteparten av turen *kryssar fingrar for det*.
Fredag skal me besøkje denne karen:


(foto henta frå hunderfossen.no)

..då går nemleg turen til Hunderfossen, og me gler oss alle mann. Eg og Oda har sett på bilder på nett, og planlagt kva me skal gjere. Det ser tilogmed ut som det blir bra vèr!

Laurdag skal me på ein diger bruktmarknad på Biri travbane, og sjølv om reisebudsjettet er minimalt, gler eg meg til å sjå kva som finst der! Imellomtida vert det sikkert litt mobilblogging, og om campingplassane har trådlaust nett, så er eg plutseleg tilbake.

So long!

4 kommentarer:

Blåbærpai sa...

GOOOooD tur!Kos dykk,alle saman! Grattis med passerte 10 000 treff!!

oheidia sa...

Dere kommer til å kose dere i Hunderfossen. Dere kan til og med ta med nistekurv og grillmat - for griller er til gratis disposisjon der. Husk badetøy hvis det er varmt, bassenget kan være godt og avkjølende på slike dager.

Mine barn har elsket Hunderfossen og jeg føler det er en mindre stressende park enn alt annet vi har opplevd. Mange opplevelser og mange inntrykk får dere!

Kos dere masse!

Hilsen Oheidia :=)

Aina sa...

Vi drar til Hunderfossen hvert år vi, det er like stas hver gang, både for liten og stor;0)
Anbefaler niste for maten er ikke så billig, og er det finvær blir det mange is hehe..
Kos dere masse!

Klem fra Aina.
Og ikke glem fotoapparatet;-D

Tonje Marie sa...

God tur! =) Ha ein fin ferie.
Likte troll bildet ditt. stili!

Related Posts with Thumbnails