tysdag 22. juli 2008

Drøymestolar, og award!

Hipp , hipp hurra! *rosa dansar ein liten gledesdans i sine rosa sko*
Eg har fått ein award! Snille Harmoni har forært meg denne flotte premien, og eg må sei det er verkeleg kjempekjekt at nokon legg merke til mitt rosa tankespinn i den store bloggverda - tusen takk, Harmoni!

Med awarden fylgjer desse reglane:
By accepting this Brilliante Webblog Premio 2008, you have to award it to 7 people who's blog you find Brilliante Award worthy. You can give it to as many people as you want, but please award at least 7. Make a comment on the nominated blog.

7 stykker er jammen ganske mange, men så er det utruleg mange fine bloggar å velje mellom òg. Så, here goes:

Mali-mo - Ei blogg-dame som veit å knipse på rett stad til rett tid. Utruleg vakre bilder, og inspirerande innlegg!
Hilde S - Kjempekreativ bloggar, syr og målar - ja, ein kunstnar!
Fru Fjeldhammer - Artig blogg med fine interiørbilder og innlegg det er lett å kjenne seg att i.
Rønnaug - Med-scrappar som stadig imponerer med nye kreative måtar å bruke scrappinga på.
BO - Den aller finaste inspirasjonsbloggen når det kjem til foto og grafisk design. For ein evne til å fange augneblinken!
Noralill - Herleg blogg frå ein vestlandsfjord, skriven med snert og humor.
Emmelines - Ein av mine store favorittar, med innlegg som alltid får meg til å le!

Det var jo lett! Håpar awarden kan glede alle desse flotte blogg-damene òg :)


No over til noko heilt anna, som dei sei i televisjonen....


Dette merket står på to stolryggar i hagen min no.... eg har nemleg fått tak i stolane eg har drøymt om lenge;
tatata tam tam tam taaaaaaaa! Igår var men nemleg på bytur. Målet var å få tak i ei passe stor trampoline til Oda, som har bursdag om 3 veker. Me hadde bestemt at ho skulle få den litt på førehand, sidan me no skal ha 3 veker ferie som stortsett skal tilbringast i heimen. Etter ein ringerunde før helga hadde eg fått lagt av ei trampoline i bynære strøk. Og mens me var der fekk eg melding av mi gode svigerinne om at no var desse stolane avertert til halv pris på Plantasjen! Eg hadde ein tanke om å ta omvegen til Plantasjen uansett, og med denne meldinga var det ikkje tvil i mitt sinn! Einaste problem var at me eigentleg ikkje hadde plass i bilen. Trampoline-kassen tok heile diagonalen av bagasjerommet, og då me såg kor store kassene til stolane var, sokk hjarta eit stykke. Men heldigvis visste mannen råd, og mens eg tok med meg ungane på ein liten rusletur, opna han kassane og pakka stolane i bilen, del for del.

No prydar dei plenen vår, så me kan sitje der og slappe av medan me har oppsyn med Oda når ho leikar, og kan nyte kveldssola med utsikt over vatnet.

Den særs fornøgde snart-4-åringen i lukkelege svev med flunkande ny trampoline i hagen. Alle som har sett den idag har kommentert størrelsen - den er nemleg berre 1.80 stor. Men det er jo ikkje størrelsen det kjem an på, er det vel? Det er så stort me kan få det til på vår begrensa hage-plass, og passar den ikkje så store jenta fint!
No ynskjer eg meg berre sol i 3 veker - det er vel ikkje for mykje å forlange?

God kveld vidare!

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen tusen takk for award, det var hyggelig!

Sukk, jeg har lyst på de stolene jeg og, men de var utsolgt!! og som du sier, man kan ikke få alt på en gang!! Blir sittegr nå, om vi finner noen som har mer inne..... (ellers så blir det soffa!!) *S*

klem

Trollkåno sa...

Gratulera med award,du òg.Kjekt å sjå ei hoppande glad jente....
Og stolane er supre...

AvaAdore sa...

Gratulerer med award!

og du!! du kjøpte stolane!! grattis!! dei passar kjempefint! og utsikta!! (ja, i dag brukar vi masse utropstegn..)

herlige Oda.. ho er blitt so stor..

Lille meg sa...

Hei! Denne bloggen fant jeg når jeg besøkte vår felles blogvenninne Noralill.
Her har jeg aldri vært før, men jeg kommer nok igjen, for du har en koselig blogg.
Artig å se innom nye bloggere. Det er så mye flott å finne i denne blogverdenen.
Ha en strålende dag!:)

Related Posts with Thumbnails