tysdag 29. juli 2008

10 000!!!

Det er litt surrealistisk, og aldeles overveldande at teljaren min igår bikka 10 000 besøkjande. Når eg kikkar til høgre no har den nesten nådd 10 100. Tenk det, nesten hundre besøkjande på ein einaste dag!

Eg set utruleg stor pris på dei som legg att kommentarar - det er jo DÅ ein merkar om folk faktisk syns det er kjekt å kikke innom i mitt rosa univers. Og, eg prøver så godt det let seg gjere å stikke innom til alle som har vore hjå meg - det er alltid kjekt å oppdage nye bloggar og bloggarar!


Det magiske talet feirar eg med bilete av vasen på kjøkkenbordet mitt, med blomar frå eigen hage. Det syns eg er stas, å kunne pynte inne med sjølvplukka blomar.


Så, takk til deg som les! Om du legg att ein kommentar, så eg kan besøkje deg òg!

9 kommentarer:

AvaAdore sa...

Gratulerer med 10 000!!!

MeyBiMe sa...

Gratulerer sååå mye med 10.000 dagen :-)
Ja kom gjerne på besøk til meg :-)
Du er hjertelig velkommen ;-)
Nydelig bukett du viser!!!
Ha en fin sommer videre :-)

HildeS. sa...

Hei hei.
Tusen takk for awarden eg fekk av deg. Så koseleg at du ville gje han til meg:)
Eg har ikkje hatt høve til å lage noko innlegg om det, men det kjem.
Den siste tida har det berre vore jobb, jobb og atter jobb, men nå er det berre to vakter igjen:)
Snakkast.
Klem H.
PS. Gratulera med 10121 besøkande:)

prinsesselinn sa...

Gratulerer.
Jeg er da altså Gjest nr 10143.
Ha en fin fin Uke.

a home far away sa...

Gratulerar til alla dina besökare och ha en fin dag!

Kram Gunilla

Huset i skogen sa...

Gratulere med 10 000 besøk! Ikke så rart, for du har en trivelig blogg som jeg (som du sikkert har skjønt hihi..) er innom rett som det er! Gleder meg til å se resultatet av kjøkkenet ditt.
Ha en fin kveld:)

Ragna sa...

Gratulerer med populær blogg! Og takk for at du har valgt å fokusere på en annen farge enn hvit, det trengs her i bloggverdenen :-D

KortogSøm sa...

Nydelige blomster du har plukket! Du er velkommen til å titte innom min blogg :o)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

STORT Grattis, det är väl förtjänade 10 000 besök i en knall fin blogg!!

Klemmer

Related Posts with Thumbnails