torsdag 26. juni 2008

Storesøster sin tur


Oda har faktisk ikkje vore sjuk sidan ho tok mandlane i februar. Men igår kom hosten som kasta på ho, og då eg la meg i går kveld kjende eg lett at her var det feber på gang. Så idag har snuppa vore heime frå barnehagen med feber, hoste og rennande nase. Ho seier ho har ilt i panna, så ho er kanskje tett i bihulene? Formen har vore ganske bra på dagtid, men utover ettermiddagen og kvelden var det ikkje mykje tak i jenta mi. Me satsar på at ei god natts søvn hjelper på - dei pleier vere ganske effektive når det kjem til sjukdom, desse jentene mine :)
Hedvig var feberfri allereie dagen etter at me var hjå legen for øyrebetennelse, men me driv framleis på med medisinen. Dvs - ho har funne ein teknikk for å halde den i munnen til eg slepper taket, og så spytte den ut! Ikveld blanda eg det med sanasol, og jammen fekk eg lurt i ho heile dosen. Problemet er at eg kan ikkje gje ho sanasol 3 gonger for dagen - imorgon får eg finne på noko anna med mykje god smak...

8 kommentarer:

mali-mo sa...

Stakkar dere som er syke! God bedring til alle tre, håper dere kvikner til snart! Kjedelig å måtte ligge til sengs når dt er sommer da....

Gamlå sa...

Uff, det er ikke kjekt med syke barn, En dag er de oppe til de grader for neste dag være nede, men kroppen ordner opp. Som du sier...kvikke på dagen...men slappe på kvelden!! Jeg er litt slik enda selv jeg. Dette går bra.
Hilsen Gamlå

Anna Lisa sa...

Hei!! Tusen takk for koselige kommentara siste tida... Så hyggelig å vite at så mange har tenkt på meg.

Du har så sjønne jenter. Så trist med mye sjukdom.
Lurt det med sanasol...det skal eg jammen prøve på mi lille Tuva...ho kaster opp medesin n¨r hun må ta den.

Håpar du kosar deg med sommar og sol:)
Klem

Tonje Marie sa...

Åååh, dakar! Ikkje kjekt å være sjuk! God bedring og håper sjuka forsvinn snart! =)
Ha ein fin dag vidare!
Mvh Tonje Marie

Tonje Marie sa...

Du har foresten ei koseleg side med mange fine bilde! =)
her kjem eg til å kome på besøk fleire gongar

Nunne sa...

Har jeg sagt det før? Husk ikke, men du har noen nydelige småjenter! Og rosa er også nydelig,jeg var innom et håndarb.verksted igår og holdt på å falle for fristelsen å kjøpe meg et rosa skjerf. Men vet du, jeg kom ut, med pengboka urørt!!:) Flink?
Håper de sjuke blir snart frisk igjen. Godt å ha mamma når man feiler noe! Klemmer.
PS.Vil du inn hos ,eg, så send meg mailadr.din.

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Hei kjære deg

Tusen hjertelig takk for kommentar på bloggen min. Veldig koselig, for da fant jeg deg også.

Du har for det første to nydelige jenter. Med de skjønneste korketrekkere i håret og nydelige øyne. Når du i tillegg tar slike flotte bilder, blir jeg helt henfallen. Takk for at du tok meg med inn hit - jeg kommer gjerne igjen.

Ønsker deg og dine en god helg, håper Oda kommer seg og blir fort frisk.

Mange klemmer fra Marit

Joanna sa...

Huffa..Det er ikkje så greit når dei mnste er sjuke. Medisin er ikkje godt & det har eg som er mamma til to fått erfare... Om det er tabletter så er det mange som prøver å blande den ut i yoghurt, men om medisinen er flytande kan det vere lurt å prøve seg fram med saft eller brus til nøden.

Håper at den vesle prinsessa blir frisk sanrt.
P.S Veldig koseleg blogg og skjønne born:O)


Ha ein finfin helg

Related Posts with Thumbnails