tysdag 10. juni 2008

Planteshopping og utfordring

Ein herleg regnvèrsdag er snart over - det har verkeleg hølja ned i heile dag, og det er ein fryd å sjå korleis plantane syg det til seg og nyttar seg av det med det same. På halvannan dag med regn har det allereie vorte grønare rundt meg, og det beste av alt - eg treng ikkje vatne plenen :D

Idag var òg dagen då eg skulle få svidd av det før nevnte gåvekortet mitt. Gleda var stor då det viste seg at gartneriet ikke berre hadde gode prisar, men tilogmed tilbod på vintergrønt. Det passa ypperleg sidan eg var på jakt etter noko slikt til skråningane mine. Noko veeldig lågt noko, som kunne spreie seg utover og gjere det heile litt finare. Eg enda opp med dette:


Ein svært låg og krypande einer-variant (?) skal bekle skråninga på oppsida av platningen.

Skråninga under platningen skal få to typar busker - i nederste del skal eg plante den låge eineren, medan øverste del skal få denne litt høgare busken som blømer i rosa. Håpar det vert fint under syrinen som eg har store forhåpningar til...






I tillegg til desse buskvekstane ville eg ha litt stauder til bedet framom trappa på huset. Der er det litt tomt, og eg syns det kunne passe med noko som spreier seg litt i teppe. Valget fall på kryptimian (fantastisk lukt som eg gler meg til å gå forbi kvar dag!)



Engnellik med kvite og rosa blomar


denne veit eg ikkje kva heiter - den vart henta av gartnar-dama for å bruke dei siste 20 kronene av gåvekortet ;)


Ein spirea med raude/rosa blomar vart det òg, men den fekk eg ikkje noko bra bilete av. Alt dette for 500 kr syns eg var ein strålande handel! Eg hadde ein plan om å plante ikveld, men det innebèr at rosa-mannen må hente jord til meg, og det skal eg ikkje true han til i ausande regnvèr.


Så over til ei utfodring eg har fått Blått er flott:

Kva gjorde eg for 10 år sidan?
- Gjekk 2. året på musikklinja, brukte all fritid på musikalske aktivitetar, og tilbrakte døgnet rundt med kjærasten min (som eg no er gift med)

5 ting eg har på hugselista mi i dag?
-No er jo dagen snart over, men det eg hadde på lista idag tidleg: bruke gåvekortet mitt på gartneriet, kjøpe tåteflaske til minstemor og balsam til storesyster, henge opp kle, rydde litt før mannen skulle ha møte, og det viktigaste - blogge :)

Snacks eg likar?
- Sjokolade, sourcream & onion chips, sjokolade og sjokolade

Ting eg vil gjere som milliardær?
-Bestille handverkarar og be dei restaurere huset mitt frå øverst til nederst, deretter ta seg av uthuset på samme måte. Heile tida medan arbeidet pågår skal eg vere på ferie i utlandet. Ta med meg familien til Kina og gå på den kinesiske mur (min store draum). Betale ned all gjeld, hjelpe familie som òg har for mange minuspengar. Donere gåver til gode formål, utan at eg kan bestemme meg for nokon her og no.

Stader eg har budd?
- Hamar, Stavanger, Osterøy og Bergen

Utfordringa sender eg vidare til:
-Rønnaug, Noralill, Linda og SkinloSharp

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Det er koseleg å få halde på med slikt hagearbeid....Masse flotte stauder å velge imellom.
Her hølja det ned...Ganske greit for plenen sin del..men så kjedeleg å ikkje få vakne til sollys og fuglekvitter...
Men dei dagane kjem nok igjen...
Ja...gå fortsatt og ventar..
Ha en fin dag..
Klem

I eit hus i ein dal sa...

Halloen!
Takk for kjekk helsing på bloggen min:) Har kikka hjå deg før, kjempefin!
Masse flotte blomar du har kjøpt deg.. Kikkar innom igjen:)

Rønnaug S. sa...

Skrev da virkelig en kommentar her for noen dager siden. Den svever vel rundt i det blå, eller klamrer seg fast til ei blomsterplante ute i bedet...

Har netopp tatt utfordingen din. Det vil si at jeg fikk den samme utfordringen av O'Heidia, så nå er den gjort for dere begge. ;)

Har ugraset vokst deg helt over hodet eller har du rømt bygda? Det har skjedd lite her de siste dagene og det ligner då ikke deg ;)

Related Posts with Thumbnails