tysdag 17. juni 2008

Omvøla på jenterommet

Hadde eg ikkje visst betre kunne det nesten minna
om redebyggarinstinktet som kjem som kasta på ein under ein graviditet, det som fèr over meg i desse dagar. Men tru meg, eg veit betre! (ja, eg er HEILT sikker ;) )
Uansett, igår var det badet som fekk ein omgang - eg tømte skuffer med gamle kremar, såper, sminkerestar - u name it.. Målet var eigentleg å få plassert smykke"treet" frå loppisen, men så balla det på seg, kan ein sei. Godt å få røska opp litt, og så får me sjå kor lenge mor sine planar for eit ryddigare bad held vatn. Du veit, gammal vane vond å vende.

Idag var turen komen til jenterommet. Spesiellt sidan i vinter, då Hedvig flytta inn til storesyster har det vore alt for fullt der inne, og på ein augneblink virka det utruleg rotete. Oda har hatt ein diger kommode der oppe med sine kle i, men etterkvart har eg innsett at det kun er upraktisk. Badet er det rommet i huset som ligg lengst i frå rommet hennar, og det er på badet ho kler av og på seg, det er der dei skitne kleda skal, og det er der dei reine kleda vert turka. Ergo: kommoden må ned den smale trappa, og ned i gangen utom badet. Tenk så kort veg kleda treng reise då? Med kjempemøbelet ute av rommet (men ikkje ned trappa) kunne mor slå seg laus med ommøblering. No treng ikkje jentene sove "i kø" lenger, Oda får tak i bøkene sine sjølv, og kan sitje og sjå ut vindauget når ho og dokkene har te-selskap (Det er veldig i vinden for tida, sidan ho ofte ser det på My little pony-DVD). Eg ynskjer at ho kan få ei litt finare hylle til bøkene sine, og eit hyllesystem med innebygde kassar i, slik at dei kan stablast betre i høgda. Hedvig kan kanskje òg få ei hylle over senga si, med noko lite og søtt på. Eg må berre springe igjennom IKEA fyrst...

Men for no er både mor og dotter ganske fornøgde med det "nye" rommet.

(Det som plagar meg mest på dette rommet er alle kvistane i golvet og brystningspanelet. Eg har eigentleg frykteleg lyst til å male det, men då me flytta inn fekk eg ikkje lov av mannen. Det høyrest heilt idiotisk ut, men for ei som er så vanvittig redd for edderkoppar er det kjempestressande med tallause mørke flekkar av ulik størrelse på golv og veggar...eg trur ALT er edderkoppar.... så no veit du det). Heldigvis er Oda foreløpig ikkje redd for dei, og om eg klarar å kontrollere panikk-utbrota mine så slepp ho kanskje litt billegare unna. Ups - dagens avsporing)


Rommet slik det ser ut frå døra


Kroken bak døra, med kjøkken, leikekassar og "bokhylle". Eit gammalt nattbord gjer foreløpig nytten.


Dokkekroken

Denne nydelege vogna tilhøyrde den forrige huseigaren, som var lita jente på 50-talet. Den fekk me òg då me kjøpte huset, og lenge var det den einaste vogna Oda brukte. Når den ikkje vert brukt meir skal ho stå til pynt - berre eg finn den rette plassen.

Syns dette bildet over senga til Oda er skjønt.

Den kjempefine uttrekkssenga til Oda er det mor mi som har malt. Senga vart laga av bestefaren min til pappa og hans sysken for over 50 år sidan. No er Oda tredje generasjon som søv i den! Idèen til dekorasjonane fann ho i dynetrekket du ser litt av på bildet, og den grøne botnfargen er henta frå gardinene. Grønt og rosa syns eg er ein herleg kombinasjon!


Denne kjolen er så søt! Oda fekk den då ho var lita, og skulle vere ei slags brurepike for søskenbarnet mitt. No heng den på veggen, og så håpar me det kjem fine nok anledningar til at Hevig òg kan bruke den

2 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

Heisann. Ikke rart du ikke har hatt tid til blogging. Så i avisa at marknadsdagen var en stor suksess. Trur jeg må få med den en annen gang (i år var set buføring av smalen).

Og sånne ryddemaier er jammen kjekke. Synes ofte de utløses av nye ting som skal i hus, eller av gode ideer til hvordan ting kan bli bedre. Jammen fant du noen nydelige skatter. Det gjelder å ha øya med seg, ja. Ha en strålende dag :)
Klem

Nina sa...

Båmmin, så fint rom dei har fått seg då! Blei nesten litt misunnelig eg no :P
Fælt med sånne skumle, svarte flekkar, ja. Eg har samme problemet, so du ek'je aleine om det..

Related Posts with Thumbnails