fredag 6. juni 2008

Det perfekte gåvekortet

Igår, på det før omtalte lunchmøtet fekk eg ei aldri så lita påskjønning for litt jobbrelatert ekstrainnsats. Heilt uventa, og ekstra kjekt. Men ikkje nok med det - det eg fekk var det perfekte gåvekort i desse dagar;



500 kr på eit lokalt gartneri. Hurra! Eg som går her og drøymer om blomar og busker, gjett om eg skal ta turen til gartneriet ved fyrste anledning :)

Det er jo eigentleg ei gjentaking til det kjedsomelege, men me har hatt nok ein fantastisk sommardag idag. Og no når Hedvig er frisk har eg etterkvart våga å late ho sleppe unna med litt mindre klede på. No, når me endeleg ser på vèrmeldingane at det nærmar seg regnvèrsdagar, har eg tilogmed komme på at me faktisk hadde liggande litt sommarkle i den rette størrelsen på loftet. Korterma bodyar, eit par fine drakter, og eit par skjønne sommarkjolar. Den eine er så sommarsleg og herleg at han måtte få vere med her:



Imorgon skal me ta turen til ei av nabobygdene og sjå på folkelivet når det er marknadsdagar der. Det vert visst både sirkusoppvisning og meir til - då skal sommarkjolen på, tenkjer eg. Så får me sjå, då, om sola finn vegen gjennom skyene att etter nokre gode regnvèrsdagar, slik at me får brukt sommarkleda litt meir no når eg endeleg har somla meg til å finne dei fram.

3 kommentarer:

Lena sa...

Grattis med påskjønningen - så stas!!!
Jeg bl nesten bittelitt nostalgisk når jeg så den kjolen, for en slik hadde snupsi for noen år tilbake... Vi hadde også tilhørende sommerhatt OG sko! ;o)
Ha en fin helg! Og nyt sommeren!

Anna Lisa sa...

Gratulerer!! Så heldig du er :)
Håpar du har hatt en koselig dag i dag:)
Eg har sola magen og kosa meg eg også...og snart skal eg kose meg med stor skål med jordbær, sukker og fløte...
Ha en fin lørdagskveld.
klem

Trønderpia sa...

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært inne hos deg, blir lite tid til blogging i sommervarmen.

Du har så koselig blogg, koser meg skikkelig når jeg er inne hos deg.
Den sommerkjolen var helt herlig, akkurat min smak, med blomster og farger.
Og for et flott gavekort, du finner nok mye fint det.

Leste planene dine for "fjellknausen", det kommer til å bli kjempefint der.

Og så MÅ jeg bare kommentere jentene dine!
De er sååå skjønne!
Og du er veldig flink til å fange de med kamera, syns bildene dine er så ekte.
Ser du kommenterer eldstejenta di som poserer for fotografen.
Jeg kan trøste deg med at det blir ikke bedre med årene.
Mi tuppe på 7 år, legger hodet på skakke, smiler svakt og legger ene hånda på hofta.
Jeg tør jo ikke knipse henne sånn, ser ut som hun poserer for noe helt annet en enn stakkars mamma med kamera....

Ha en fortsatt fin sommerkveld! Klem

Related Posts with Thumbnails