onsdag 7. mai 2008

Potteskjularar frå Indiska

Som eg skreiv i reisebrevet mitt fann eg altså ein Indiska-butikk i Stavanger. Eg har aldri vore på Indiska før, men eg skulle gjerne vore der igjen....

Eg har vore på jakt etter fine potteskjularar til utandørs bruk, og der fann eg dei jammen. To til å henge på vegg, og ein takhengt (eller som evt kan hengast på ein større krok/hylleknekt). Det triste er at eg ikkje har blomar til å setje oppi dei endå. Mannen får lønning neste veke ;)
Men enn så lenge er dei ganske vakre i seg sjølv, der dei heng:







Og til slutt eit bilde slik det ser ut frå stova mi akurat no



Ha en vakker mai-kveld vidare!

2 kommentarer:

Rønnaug S. sa...

For ei utsikt dere har. Nydelig. Og de pottene kommer til å kle noen koselige blomster. Kjempefine! Indiska ser ut til å være en bra plass.

Anna Lisa sa...

Fin potteskjuler frå Indiska:) eg har akkurat likedan att med inngangsdøra mi:) ha en fin kveld og en fin pinse. Klem

Related Posts with Thumbnails