laurdag 31. mai 2008

Liten og sjuk

Det er ikkje greit å vere liten og sjuk, utan moglegheit til å meddele kva som er vondt.



Vesle Hedvig var kokvarm i dag tidleg då eg henta ho inn i senga mi. Når me stod opp hadde ho 38,8 i feber - ganske høgt til å vere så tidleg.



Ho som vanlegvis er på golvet og leikar store delar av dagen har idag vore i armane mine 90% av tida. Møydd og slapp, ikkje i form. Eit par gongar sette eg ho på golvet, den eine gongen la ho seg rett ned på magen, og orka ikkje flytte seg ein meter. Ved leggetid var feberen komme opp i 39,7 - då vart det paracet, og ynskje om at ei god natts søvn skal gjere nytten.

4 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Huff....det er så trasig når dei små er sjuke..
Føler med deg. Håpa ho blir frisk snart.
Klem

Trønderpia sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!
Den lille jentefiguren på TV-skapet er fra Willow Tree.
De har mange ulike figurer, alle er nydelige, anbefaler deg å ta en titt på Willow tree sin norske hjemmeside.

Stakkars lille tuppa di som er syk.
Håper hun blir frisk igjen fort.

Trønderpia

Aina sa...

Huffa, har akkurat hatt samme runden med gutten min, 30 dager med 40 i feber. Håper det gir seg fort for vesla di-god bedring!

Klem fra Aina.

AvaAdore sa...

Huffa lisje Hedvig då..
håpar formen er mykje bedre no..

(trur du dei samarbeidar? Kevin sto opp med 39,8 fredag morgon... og i dag (søndag) var han feberfri.. eg blir ikkje kloke på den lisje mannen)

Related Posts with Thumbnails