søndag 25. mai 2008

Heime

Idag har eg og jentene vore heime hjå foreldra mine store delar av dagen. Me har hatt ein nydeleg forsommarsdag! "Heime" er ikkje meir enn knappe 300 meter frå min eigen heim, men likevel - å koma dit fører ei ro med seg. Eg veit ikkje heilt kva som utgjer den store forskjellen, sidan mitt eige hus er så nært..

Kanskje er det den alltid nærverande lyden av sauebjeller som klunkar enten dyra beiter, ruslar eit stykke, eller ligg og tygg drøv.



Kanskje er det hundane, som alltid svinsar rundt beina på ein, og alltid er klar for litt action.



Kanskje er det rett og slett berre omgjevnadane, med utsikta, husa og blomane eg hugsar frå eg var lita (sjølv om enkelte - slik som denne fantastiske rhododendron'en - har vokse seg enorm etter den tid eg budde der)





...epletrea, som er på sitt absolutt vakraste no!...



..det gamle røykjehuset, som eg syns er så vakkert. (Eigentleg ville eg få tatt brurebildet vårt framfor dette. Pga vèr og føreforhold gjekk ikkje det, diverre.)



Kanskje det at me alltid er velkomne der?



Uansett kva det måtte vere, det er godt å komma heim!

3 kommentarer:

Midnattsola sa...

Heisann! Koselig blogg, og fine bilder!

Rønnaug S. sa...

Ja, der er jeg enig. Det ernoe spesielt med den plassen en har vokst opp. Nydelige bilder du har lagt ut! :)

Anemone sa...

Skjønner det så godt. det ligger innunder huden på oss det, barndomsminner og det kjente. Og slik oppleves det selv om en er nær til vanlig også ja.

Nydelig var det der også da, det skal være sikkert og visst.

Nydelig var tullene under her også .-)

God kveld videre til deg

Related Posts with Thumbnails